Office 2007 - Shranjevanje dokumentov



Pripravljaš dokument v OFFICE 2007 za pošiljanje po elektronski pošti, vendar ne veš, ali ima prejemnik tudi OFFICE 2007 ?


V primeru, ko ne veš, kakšen program ima prejemnik nameščen na svojem računalniku, je najboljše, če datoteko shranš v obliki, ki jo prepozna večina programov.

Običajno zadostuje, če namesto oblike OFFICE 2007 ( datoteke prepoznate po končnici .DOCX ali .XLSX ) uporabiš obliko .DOC ali .XLS, kompatibilno z WORD 97-2003 in EXCEL 97-2003. Takšne datote lahko prejemnik odpira in ureja v novih ali starejših različicah Microsoftovega Offica in v drugih urejevalnikih preglednic ali besedil, tudi na sistemu Linux.

Kako datoteko shraniš tako, da jo bodo prepoznale tudi druge različice programov ?
Pri shranjevanju izberi možnost " SHRANI KOT " , nato pa " DOKUMENT PROGRAMA WORD 97-2003 " ali
" EXCELOV DELOVNI ZVEZEK 97-2003 " .



Če želiš OFFICE nastaviti tako, da bo vedno shranjeval v obliki, ki jo prepoznavajo tudi drugi programi, pa
v programu WORD 2007
- klikni na gumb " OFFICE" ( okrogli gumb z logotipom "Office" levo zgoraj )
- klikni gumb " Wordove možnosti " ( na sredini okna spodaj )
- izberi SHRANJEVANJE
- nastavi SHRANI DATOTEKE V OBLIKI "DOKUMENT PROGRAMA WORD 97-2003 "
- potrdi nastavitev z gumbom " V REDU " levo spodaj





Zelo podobna je nastavitev v EXCEL 2007 :
- klikni na gumb " OFFICE" ( okrogli gumb z logotipom "Office" levo zgoraj )
- klikni gumb " Excelove možnosti " ( na sredini okna spodaj )
- izberi SHRANJEVANJE
- nastavi SHRANI DATOTEKE V OBLIKI "EXCELOV DELOVNI ZVEZEK 97-2003 "
- potrdi nastavitev z gumbom " V REDU " levo spodaj